mandag, november 16, 2009

Sikkerhetenselv.no-debut på gang!

Onsdag trekker jeg endelig på meg Sikkerhetenselv.no-drakta for første gang i karrieren, og kan bidra for min nye klubb. Ekstra stas blir det selvsagt når de hvite og svarte draktene dukket opp i posten i dag. Øreåsen IL fra Moss er motstander i den historiske kampen.

Se den offisielle forhåndssaken her!

Det ser imidlertid ut til at jeg må vente med å spille i nr. 17, etter at draktleverandørene tydeligvis har prøvd å ha det morro på min bekostning:


Forhåpentligvis kommer det ei med riktig etternavn om ikke så lenge!

En som har fått drakta si, og som gleder seg som en unge til å spille i den, er supervingen Karl Ove Jeppestøl. Han har dessverre meldt forfall til onsdag på grunn av en noe skrantende helse, men kommer garantert sterkere tilbake når neste slag skal utkjempes.




Da får vi bare håpe at de unge håpefulle ikke gjør skam på hverken drakta eller sponsoren.

Kampreferat kommer selvsagt på oddioddi når vinneren er kåret.

4 kommentarer:

magnar s sa...

Lenge leve nr 17. the assman

Petter PiiTA sa...

Sendte mail til de som har sendt oss draktene og forklarte feilen. Fikk DETTE svaret i dag:

"Hei igjen !

Den var litt god.

Jeg skal sparke trykker`n i "assen".
Sender deg ny trøye.
Beklager."

ARTIG !

oddi sa...

Magnar: Håper jo jeg får like ut av den drakta, som Kramer fikk ut av det skiltet... =)
PiiTa: Håper det sparket var kraftig =)

O'Bakken sa...

Hva i huleste er dette for et lag dere er på? :D Dette har ikke jeg fått med meg før. Forklaring søkes.