torsdag, mars 08, 2007

Til lykke med kvinnedagen!

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere alle kvinner med den store dagen. Dere fortjener all den ros og positive omtale dere kan få, og en egen dag er det minste dere kan forlange. Nyt dagen!

Jeg vil også sende en spesiell hilsen til min fremtidige hustru. Det at du er der ute ett sted gir livet en langt dypere mening. Du gjør en grå regnhversdag om til en sval sommerkveld, min ørkenvandring blir som en dans i en vakker blomstereng når jeg tenker på deg. Håper du får en flott dag. Det fortjener du. GID. Klemz Oddi.

Illustrasjonsfoto (Dagen arkiv)

17 kommentarer:

Frøydis Vestbøstad sa...

sånn ja! Dette blir et bedre sjekketriks!! Lykke til.

Anonym sa...

Takk! (Jeg tok til meg den første delen =)
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hehe.. Du e fine...

Anonym sa...

Takk! (Jeg tok til meg den andre delen =) ehe...
Hahaha :) Digger Dagenhumoren din!

Anonym sa...

Hehe :D
Takk. For alle ord i forbindelse med kvinnedagen! Det liker jeg! :)
Om 6 uker flytter jeg til Kristiansand, da sees vi.
Hilsen Katrine.

oddi sa...

F: takk for tilbakemeldinger:-)
H: har du hørt uttrykket "har du tatt A må du ta B"
S: Takk takk! Har du planer om en sveip innom sentrum iløpet av helga må du gi ett pio..!
M: Det fins ikke en situasjon der Dagen ikke har ett ilustrasjonsfoto som passer :-)
K: Har hørt noen rykter om at du er på veg sørover... Du er hjertelig velkommen!

Anonym sa...

TAKK! Du e faktisk det fyssta hannkjønn så har gratulert meg me denne store dagen!!

Kjekt å se bilde av "Idealkvinnen" din forresten..;)

Anonym sa...

Despo!

Huske ein som kalte meg fløtepus! Du e i gang allerede ser eg! Pys.. eller var det pus.. nei takke seg til toya! Men nå e eg ute å kjøre.. uansett.. lykke te med jakten på kjærleiken! grrrr..

Anonym sa...

Veldig hard dom du feller her torri..!!
når det er sagt: torri i telefonen med siri får jo selv siv stubsven til å høres ut som en bryggesjauer..
har jeg foresten nevnt at Torridal (laget jeg har begynt på) ofte bare kalles Torri??

og til ellen: det er nok bare ett ilustrasjonsfoto... :-)

O'Bakken sa...

Oddi: Har du begynt på torri?? Hva er det med denne mangelen på idrettslojalitet blant venndøler? Du går lixom bare ikke til fiende nr 1! Skuff! :D

Ellers lykke til med ny sesong :)

Anonym sa...

Takk Odd Inge!

Det er nok jeg som er din fremtidige hustru. Du vet det bare ikke enda, men jeg vet det.

Anonym sa...

ju råkk, oddi!!;)

Silje og Kjell Audun sa...

SÅ bra du ser det sånn då Oddi, positiv som vanlig. Glede meg te å se denne flotte kvinnen som gjør dagen din til en dans i en vakker blomstereng.
Kjekt å lesa bloggen din. Ka ti komme du ned over igjen?? Me har plass me !

Marte sa...

Nydelig innlegg:)
Nå har jeg vært i Bergen, og traff John Andreas og Mildrid og Marit. Men J.A. snakka om deg og en verneplikt..? Skal du inn der, eller fått det utsatt?

Anonym sa...

Du har an. Sjekk sidå mi for infor.. Hehehe

Anonym sa...

7-1
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article77096.ece

Anonym sa...

Snakkes 15.april kl. 21.45 Leif...