lørdag, mars 28, 2009

Denne bør du få med deg!


Var på kino i kveld. Hadde ikke fått sett Slumdog Millionaire enda. Heldigvis kom jeg meg på kino i tide.
En fantastisk film! Møte med et miljø som sjeldent presenteres på kinoer i vesten. Fantastiske farger og musikk. En særdeles bra regisert film og en god story. Filmen vant åtte oscarer. Ikke uten grunn!

Filmens bærende fortelling er en historie om ekte og betingelsesløs kjærlighet. Vakkert!
Men på ingen måte en suppefilm=) Action, humor og drama i en god miks!

Ikke sett den enda? Do it!

5 kommentarer:

O'Bakken sa...

Ellers takk..

oddi sa...

hvorfor denne misnøye, bakken??

Marte sa...

Jeg syns den var KJEMPE bra! grein litt å.. Men det er sikkert bare fordi jeg har gått utviklingsstudiet...:)

Birgitte sa...

må man ha gått på utviklingsstudiet for å se denne? Er vi andre ikke utviklet liksom?? ;)

oddi sa...

jeg har ikke gått på utviklingsstudiet.
nå kan man jo selvsagt diskutere hvor utviklet jeg er (den debatten kan vi helst ta et annet sted....)
men som du sikkert har skjønt, så likte jeg den =)