fredag, april 09, 2010

I love Kenya

Jambo!!
Det begynner å bli lenge siden jul og forrige innlegg på oddioddi. Hva er da bedre enn å komme med et rykende ferskt ett fra Nairobi??
Nå har jeg og Gjermund, Sigbjørn og Maria vært her i to uker. Det er helt digg =)
Jeg blir en måned til, så life is good!
Vi har mesteparten av tiden vært i Mombasa, kystby i Kenya. Ei uke på digg hotell, slettes ikke feil =) Ellers har vi også besøkt noen meget trivelige mennesker der.

Her i Nairobi bor jo også Siri og Tormod, og det har jo selvsagt vært veldig gøy å treffe dem igjen. De tre siste ukene av turen min skal jeg være her i Nairobi, så da blir det nok bedre tid til de virkelig gode drøsene. Da kommer også Kjetil og Renate og Mariell til å være her, det blir stas =)

I morgen reiser vi til Pokot, før turen går nedover til Kiabakari i Tanzania.

Noen få bilder:

Gutta på tur! Her klar for middag i hagen på hotellet. All inclusive, we like =)

Denne stranda var nærmeste nabo i ei uke. Det funker!

Vi tok tog fra Nairobi til Mombasa. Gammel kolonistil, stilig! Her tar reisefølget mitt sats før togturen (PS: Maria har ikke dårlig spenst, hun har bare ikke hoppa enda).
På hovedveien fra Mombasa til Nairobi (kanskje Kenyas mest trafikerte vei mellom to byer??) bestemte plutselig disse to karene seg for å krysse veien. Trivelig!!

Kommer forhåpentligvis mer fra turen senere.

3 kommentarer:

Øystein Eklund sa...

Høres ut som en glimrende ferie og ikke minst et hyggelig reisefølge!

Hils S&T, K,R&M!

PS! Misjonsfolket her hjemme setter stor pris på slike brev.

magnar s sa...

aas...det virker jo sweet!! regner med det blir lysbilder når du kommer hjem:-)

oddi sa...

Hekka: Hils folket!=)
Sel: Du har def noe å glede deg til mtp ferien! Og lysbilder skal jeg også fikse!