tirsdag, juni 10, 2008

Coldplay+oddi=Sant =)


19.september i Oslo Spektrum. Endelig skal jeg få oppleve det som etter min mening er ett av verdens aller aller beste band live. Æ glede mæ no vælldi!!

Yellow, Fix You, Clocks, The Hardest Part, Trouble, The Scientist, Speed of Sound+++++ Utrolig mye snadder å se frem til. Og smakebitene jeg har fått med meg fra den nye plata lover bra. Litt mer rocka utgave tror jeg bare gjør tingene enda bedre. Detta bli stas!

Hør hele det nye albumet her! (du må logge inn på myspace)
Coldplay på Facebook
coldplay.com


Billettsalget åpnet på nett 09.00. Jeg var klar da. Kl 10 kom jeg gjennom. I følge nettavisene ble de utsolgt på en time. Så der hadde jeg flaks:)

2 kommentarer:

silje sa...

å glede stor som Herren gir, alt her på denne jord!

eg gler meg som eit barn. ååååjø. kongens fortjenestemedalje til deg, Oddi!

maria celine sa...

åååå. æg vil au. å så surt.