tirsdag, juni 17, 2008

Country i toppklasse!

Denne mannen mente det er krise, mens denne dama er misunnelig, på at jeg var på denne konserten med denne dama. Dolly leverte så definitivt varene, og høydepunktene stod i kø. Jolene kom tidlig og bra, Coat of many colors har en sterk tekst og ble introdusert på en flott måte, Islands in the stream og 9 to 5 skapte selvsagt stemning, og det hele ble avslutte på en herlig måte med Jesus and Gravity.

Ikke annet å si enn at Dolly leverte varene, og når jeg nå et par timer etter konserten kaster terningen, viser den faktisk


Jeg har vært på Sør Arena en del ganger i år, og forhåpentligvis begynner Start å spille like bra som det Dolly gjorde i kveld!

7 kommentarer:

Anonym sa...

To the owner of this blog, how far youve come?You were a great blogger.

kari! sa...

�j�j�j. Noe i meg h�pte at hu skulle v�re d�rlig, siden jeg ikke kunne v�re der.

Men Dolly skuffer jo aldri:)
Heldige deg som var der!

Anonym sa...

trist!

maria celine sa...

tenk at du er i bloggform igjen. gleder meg. rock on!

silje sa...

eg stiller meg kritisk til din kritiske sans...

silje sa...

nei, du, altså, eg fekk litt dårlig samvittighet for den kommentaren der...
Det eg prøva å sei er at ein 6'ar bør henge høgt. ikkje meiningen å slenge med leppa. blei du sint?

Anonym sa...

hehe... nei, såpass må man tåle! som fremtidig journalist er jeg jo nødt til å gi deg alle rettigheter til å mene hva du vil om mine ytringer.
når det er sagt, så henger 6ern høyt. men det er mulig at kastet bar preg av å være hevet rett etter konserten. men jeg står inne for den!
-oddi-