tirsdag, desember 05, 2006

Blogging Queen has retired


For ett år siden var hun heitere enn noen andre på bloggmarkedet. Ingen skrev livligere, morsommere, dypere eller mer inspirerende. Det var en naturlig del av dagsrytmen, som frokosten og ettermiddagskaffen. Nå er det slutt. Redaksjonen i hannahanna.blogspirit.com ser nå ut til å mene at nok er nok. Manglende inspirasjon ser ut til å være hovedårsaken til dette tragiske utfallet.


Vi ser tilbake på det som var, og er takknemlige for alt hannahanna fikk være for så mange.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hannahanna er dypt takknemlig for å ha bidratt med noe inn i your odd world.

Adjø.

Anonym sa...

Hei Odd Inge! :)
Plutselig ble mine tastetrykk et resultat av at jeg kom inn her! Så artig å lese det du skriver. Selv om jeg ikke er interessert i fotball var det mye annet som trakk på smilebåndet:) Flott! Stå på! Du kan forøvrig entre min hjemmeside om det faller seg naturlig. God adventstid, Odd Inge!

Anonym sa...

kanskje jeg skulle meddelt at adressa er www.freewebs.com/katrinenv.