torsdag, desember 21, 2006

Ny fotballblog

Jeg tør påstå at jeg er over gjennomsnittet interessert i fotball. Jeg har også alltid gått med en drøm inni meg om å bli journalist. Selvfølgelig aller helst fotballjournalist.

For å få utløp for denne drømmen har jeg derfor bestemt meg for å opprette en aldri så liten fotballblog. Du finner den på midtbanen.blogspot.com. Her vil du finne mer eller mindre interessante artikler som har med fotball å gjøre. Hvor ofte den vil bli oppdatert er foreløpig uvisst, men den er nå iallefall på beina.

5 kommentarer:

Anonym sa...

fillern.. eg håpte å bli førstemann til å kommentere den nye bloggen, men det var umulig! fiks det!

min kommentar skulle være: "You`ll never walk alone". Kongeblogg!

oddi sa...

Takk for tipset Tom...!!
Tror det skal være fiksa nå.

Walk on!

Anonym sa...

walk on ja - unger!

Anonym sa...

hehe.. 6-2 maggi.. alt eg har å sei!!

Anonym sa...

1-0 tormod..alt jeg har å si..