søndag, desember 10, 2006

God helg

Det har gått litt trått på oddioddi den siste uka, men her skal dere iallfall få noen gode grunner for at denne helga har vært bra:

Fredag:
Juleavsluttning med jobben. Ikke det villeste julebordet i kongeriket, men meget god mat, hyggelige folk og god stemning. Det ble rett og slett bedre enn forventet. Og heldigvis slo underholdninga til meg og Gunnar an!

Lørdag:
Sove lenge. Vintersport på TV. Se Liverpool rundspille Fulham i 90 minutter. 4-0!
Grøtfest i Misjonshuset med MUF. En meget hyggelig kveld. Nachspiel hos Unni. Gutta KNUSTE jentene i Alias :-)

Søndag:
Sove lenge. Vintersport på TV. Julesangmøte i Kvarsteinhallen.
Og når Kvarsteins høvding, Bernt Kvarstein, presenterte kveldens siste innslag: "Og nå kveldens høydepunkt; Kvarstein Sangbrødre".

Og nå er det ikke lenger Cash, Keane eller U2 det går i i bilen. Maria Arredondo har inntatt Elna med Min Jul. Slett ikke feil!

Til slutt: Etter at dagens nellik er tatt ut av appelsinen er det bare fjorten igjen. To uker igjen til jul!

11 kommentarer:

Anonym sa...

har du seriøst appelsin med nellik i?? åsså ett ekstraspørsmål: e du heima neste mandags kveld? heima som i kr.sand...

oddi sa...

Hei på du!

Nei, jeg har ikke appelsin med nellik... Skulle gjerne hatt det, men tidligere forsøk viser at en appelsin ikke holder seg særlig fresh så lenge... Du kan si jeg prøvde å uttrykke meg på en måte som jeg trodde de fleste ville forstå.

Ang mandag kveld, så har jeg ingen planer nei...

Anonym sa...

knuste oss?!...men så hadde dere Daniel som var veldig god til å mime da;-)bare vent til neste gang dere!!

Anonym sa...

Odd Inge hadde appelsin med nellik i fjor. Trur kje me trakk ud ein einaste ein...

oddi sa...

Ja Anne Mette, vi KNUSTE dere! Vil vel påstå at det var åpningsrunden min, som gav 10 poeng, som avgjorde, og ikke Daniels litt stusselige forsøk på miming som avgjorde=)

Takk for påminnelsen Knudi!

Marte sa...

jeg misunner deg som ikke har matte eksamen og ikke trenger å kunne integrere med substitusjon..
Sukk.. Ellers høres det ut som du har en fin advent! Det er fint=)

Anonym sa...

e er klar for alias på nyttåsaften!!!
GIRLPOWER!!
skal du til vegårdshei forresten?
go jul! :o)

Marte sa...

Silje.. Kan e være med? vi slår oddi så lett som bare det=)

Anonym sa...

seff er du med, det tok jeg som en selvfølge!
vi er dreamteam!

oddi sa...

Foreløpig er Vegårshei planen ja...

Girlpower...??? Mener å huske at det ikke akkurat har vært særlig dynamitt på Alias/Taboo de siste årene...:-)

Jeg, Glefs og resten av gutta banker dere nok i år også..;-)

Marte sa...

Foreløpig plan? hmm..syns du må komme..