lørdag, februar 03, 2007

Comebacket...

Ett viktig skritt mot comeback på fotballbanen er tatt. I dag fikk jeg ca 25-30 minutter som innbytter da Torridal beseira Høvdingen (i følge rapportene ett middels godt 5. divisjonslag) 3-2 på kunstgresset ved Kristiansand Stadion. Ser man på sjansestatistikken burde det stått minst 8-2 på resualtatlista, men det var en dag der det var vanskelig å få ballen i mål.

Jeg kom inn på høyrekanten, og fikk etter bare ett par minutter en stor mulighet til å score. Jeg mottok ballen litt langt ute i 16-meteren, lobba den fint over backen, men desverre stod avsluttningen på ingen måter i stil, og det ble ett daft skudd rett på keeper. Hadde jo vært digg med ett mål, men det får vi ha til gode.

Ellers bar kampen for min del preg av ganske heftig innbytterpuls, og de involveringene jeg fikk gikk sånn så som så. Men debuten i rødt er iallfall unnagjort, og det var rett og slett driiitgøy å spille kamp igjen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra du valgte en klubb med røde trøyer!!! Never alone!

Marte sa...

Jeg er imponert! Det viser jo bare at trening gjør mester:)

Anonym sa...

Ah, kunstgress...nice! Fikk tilbud om å bli med på et fotballag i nabolaget her, men neimen om jeg skal knuse keeperknærne mine på betong! Men blir en god del "sambafotball" med kidsa :)