onsdag, februar 14, 2007

Detta bli bra!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hæ?!? Litt FOR internt fotballinnlegg!! Bra blogg, men savne innlegg om viktige hendelsar i brettspillverdenen..f.eks 1.feb..

Anonym sa...

Må innrømme at jeg ikke hopper i taket av glede ennå. Vi må ikke glemme Alex Nyarko!! Men uansett, veldig spennende.

Anonym sa...

Ja, hei hurra. Jeg skjønte faktisk dette innlegget :) Haha..
Jeg trodde jeg skulle se deg på mandag som var, skuff. Men håper du har det fint!!
Koz og klemz

oddi sa...

Ellen, følger du ikke med på Start????????

Knut Erik: Nyarko er jo på ingen måte ett navn som klinger særlig bra i ett startøre... men jeg håper og tror at det ikke blir det samme med disse... nyarko var på vei ned, disse på vei opp... men det gjenstår jo å se...

marymary: godt å se at du er klar for sesongstart :-) skulle svært gjerne tatt turen på mandag ja... men det er ikke bare bare med den jobben... men jeg kommer før sommeren iallfall!