torsdag, februar 22, 2007

Tiger, watch and learn


8 kommentarer:

Anonym sa...

Liverpool? Nei
Golf? Nei

Men dog ei bra scoring

Anonym sa...

Eg gaar heller aleine, men maa innromme at dette var litt artig.
Haaper forovrig at Liverpool knuser Manu til helgen.
IndoNis

Anonym sa...

For en kongekamp! Glede mæg te returen. Bare så synd dæ ikkje blei nogen tur på oss. Får ta dæ i kvarten? Kæ he skjedd mmæ midtbanebloggen din forresten?

Anonym sa...

Forventet ikke så mye støtte fra deg Loff...
Hyggelig å høre fra Indonilsia!
Sven, det er veldig synd at det ikke ble tur..!! Kvarten må jo absolutt vurderes...!! Midtbanebloggen er død... en så dårlig oppdatert blog fortjente ikke livets rett.. slik er sorteringssamfunnet blitt...

O'Bakken sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Idag ble øyet blankt da dommeren blåste av for nitti(fire) minutter på Anfield. Det er det mest urettferdige, det mest fantastiske, det mest lidelsesbetonte, det mest oppfriskende, det mest forløsende jeg har fått lov til å oppleve med min gode klubb siden Champions League-finalen i 1999! Og det er TREDJE kamp på rad at de raner motstanderen!!! ÅÅÅÅÅH!!! Jeg er så glad at jeg finner virkelig ikke ord. :P

Anonym sa...

Tror ikke Tiger trenger å lære noe av de "røde". Han har mer suksess med seg han!!! Han går stort sett bare for seier...

Anonym sa...

Hehe Bakken... Ser for meg at du koste deg i dag ja:-) Du er iallfall mann nok til å innrømme det var ett ran! Skal innrømme at jeg var temmelig sinna når O'Shea putta... han er jo strengt talt ikke god nok til å spille i The Championshipo engang...

Synnøve.. jeg trodde du var rød jeg...???

Anonym sa...

Jo, eg e rød, men Tiger står nærmere hjertet mitt. Satt faktisk og såg hele kampen i går. Tragisk, resultat.. Du har vel mange gode andakter rundt mottoet til de røde tenker eg... Har faktisk vurdert det eg og...