fredag, februar 09, 2007

En Aas fyller år!

Min kjære fetter, Knut Erik, fyller faktisk 23 år i dag. Det er så absolutt på sin plass med gratulasjoner! Knut Erik har desverre stukket av med det meste av fotballteknikken i familien, og er en småbrilijant midtbanespiller med stort fotballhode og er velkjent for sin kreativitet. Mange har de siste årene kommentert at vi ligner ganske mye på hverandre, noe vel ingen av oss har tenkt noe særlig over tidligere (jeg er høy, han er lav. jeg har mørkt hår, han har rødt. jeg er tynn, han er feit....)

Forhåpentligvis steller Glefs og Torbjørn til en liten fest i Rosenborggata i kveld, det er iallfall vel fortjent.

Grattis med dagen!



PS: sorry at jeg ikke fant noe bedre bilde av deg, men den bloggen din er mildt sagt elendig oppdatert....!!

3 kommentarer:

Marte sa...

Hvis Knut Erik leser dette; så gratulerer til deg fra meg også! Fetterene Aas er noen bra gutter!

Anonym sa...

Jeg må le..:D

Anonym sa...

Grattis til Knut Erik! Jeg har jo fulgt dere begge i mange år nå:D Aas er bra folk må jeg si!

Fiffig blogg du har her Oddi!(les:smøring til sjefen)
Nei, virkelig bra blogg!!:D
(les: ehm..lønnspålegg??..)

Hehe. Som jeg tuller og tøyser og tøyser og tuller! Ser deg til en kaffi på skolen i mårra!