tirsdag, oktober 10, 2006

Indonesia


Hele april måned hadde jeg den store gleden av å tilbringe i Indonesia. Det var utrolig spennende dager, som jeg tenker tilbake til rett som det er. Hovedgrunnen til at det ble så utrolig bra som det ble, var misjonærene som var der. De var utrolig åpne, og gjorde alt de kunne for at vi skulle ha det bra. Familien du ser på bildet, er de jeg bodde hos under mesteparten av oppholdet. Kjell Audun, Silje, Benjamin, Marielle og David Herje er en særdeles bra gjeng, og jeg er meget takknemlig for gjestfriheten som de viste meg. Det er ikke alltid man rekker å bli glad i noen på så kort tid, men denne ganger var det ikke noe problem!!

Fremover håper jeg å inni mellom gi dere litt kjennskap til det fantastiske landet på andre siden av verden, og noen av de herlige folkene som har reist jorda rundt for å fortelle indoneserne om Jesus.

1 kommentar:

Anonym sa...

det var tider...

håper det går bra i kristiansand!
snakkes:)