onsdag, oktober 18, 2006

Mamma Aas fyller år

Denne posten er ene og alene en hyllest til Norges sprekeste 56 åring. I konkurransen "verdens beste mamma" er det ingen som er i nærheten av å true hennes suverene posisjon i ledelsen. I 22 år, fem måneder og tre dager har hun sørget for at jeg har det bra. Ingen (jordisk) kjærlighet kan måle seg med morskjærligheten, og ingen utøver denne bedre enn denne dama.

Tre staute (????) karer har hun bragt til verden, og vi mistenker henne for å være særdeles stolt av dem (noe hun selvsagt har meget god grunn til). Og at de er stolt av henne er det ingen som helst tvil om.

Dama heter Astrid Elna Reiersdal Aas, og i dag (17.okt) fyller hun 56 år. "Det kan da ikke stemme" sier du kanskje, du som kjenner henne. "Hun ser jo ikke en dag eldre ut enn 49". Jeg skjønner godt at du tenker sånn, du er ikke alene, men fødselsattesten sier 1950.

Gratuelerer med dagen mamma, synd at jeg ikke fikk smakt på rullekaka di i dag. Satser på en mulighet senere... :-)

PS: Desverre har alle bildene mine forsvunnet i teknologiens utgave av glemselens hav, så det er ikke noe bilde av jubilanten... Men se for deg meg som ei 49 år gammel dame, så er du ganske i nærheten av virkeligheten....

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe,jeg ler!! grattis med morra di=)

Anonym sa...

Fantastisk :) Og gratulerer til mamma Aas!

O'Bakken sa...

Me gratulerar hu mor!