onsdag, november 08, 2006

Dobbeltrom

Å bo på dobbeltrom kan være en byrde. Hvis man ender opp med feil folk.

Men det kan også være en glede. En stor glede. Sånn som i helga.

Da hadde jeg gleden av å igjen dele rom med Geir Henning, denne fantastiske karen fra Godøya, som spaserer rundt på kloden vår med en aura av positivitet og godhet rundt seg.

Jeg har etterhvert innsett at jeg kanskje ikke har Sørlandets fresheste morratryne. En uforskammet sunnmøring påstod i sommer at han faktisk nesten ikke hadde sett verre. Derfor er jeg så utrolig glad for at jeg kjenner Geir Henning. Under fjorårets Vision, da vi også delte rom, presenterte han meg for det som uten tvil er det trøtteste trynet jeg noen gang har sett. Jeg har aldri noen gang følt meg så pigg så tidlig på morgenen. Takk Geir, jeg trengte den.

I år ble det faktisk etter hvert ett trippelrom utav det, når vi var så heldige å få besøk av en popstjerne fra Lyngdal på golvet vårt de to siste nettene.

Men dette er altså en hyllest til mannen som har gitt fenomenet dobbeltrom en helt ny betydning for min del. Et par bilder av Tunfiskens innsats denne helga kommer med på tampen:

Her leder han ett møte

Dette bildet tok Andreas når han talte... Tunheim sitter på første rad... Det store spørsmålet er jo, hva i all videste verden er det som går av den ellers så sindige karen her...???

2 kommentarer:

O'Bakken sa...

KOOONGE bilde av Geir! :D Den mannen er noe av det minst fotogene som har vandret på to stilker :D Legendarisk :)

christel sa...

oj...he geir bjønt å bli av den karismatiske sorten???? på første rad og greier..