tirsdag, november 14, 2006

King of the road

Å påstå at jeg er konge på vegen enda, det ville å være overdrive vel mye. Men jeg kan iallfall påstå å ha tatt det første, lille, steget. I dag satt jeg for andre gang i mitt liv bak rattet i en lastebil og kjørte. Det ble noen flashback tilbake til den ganga jeg var 16, og akkurat hadde fått lov til å kjøre bil på hovedvegen. Litt problemer med giringa, og lettere stressa i de store rundkjøringene. Men at det er stas, det er det ingen som helst tvil om.

Pappa er jo lastebilsjåfør, og i tillegg har Tor Ottar (storebror) lappen. Når nå Øystein, lillebror, har satt dato for oppkjøringa si, så må jeg jo innrømme at jeg kjenner det litt på kroppen. Nå må jeg også komme i gang. Målet er å iallfall ha kommet i mål når sommeren nærmer seg, men om jeg når det, og blir en ekte King of the road, det gjenstår enda å se.
PS: Olaf Aas A/S kjører selvsagt Scania.

4 kommentarer:

Anonym sa...

imponerende!
må innrømme at e nesten blir litt sjalu.. sjøl om e e jente, så kjenner e på lysta e au. både mamma og pappa,og stefaren min har lastebil lappen.. så d kribler.. d må jo være ein konge følelse..

Anonym sa...

aas...jeg blir mektig imponert hvis du ankommer hasle i en strøken scania. kult!

oddi sa...

Jane... Hyggelig!! Ja, det er stas å kjøre!!

Sel: Jeg må jo presisere at det er et stykke igjen til lappen er i lomma da... Men det er jo selvsagt et mål å joine noen av lastebilgutta som sover langs Haslevangen...

Anonym sa...

kjør på..